Saltar al menú principal
Saltar al contenido

Carnet de lector

Té una vigència de tres anys.

Permet:

  • Consultar els fons editats a partir de 1958 conservats a la Biblioteca, excepte els que tinguin la consulta o la utilització restringida per raons de seguretat o conservació
  • Consultar els fons anteriors a 1958 si estan digitalitzats o microfilmats.

Documentació necessària per tramitar o renovar el carnet:


1. Document d'identificació personal en vigor.
Pot ser un dels següents:

  • Document nacional d'identitat
  • Carnet de conduir
  • Passaport
  • Targeta de residència

Per a menors d'edat que tinguin 16 i 17 anys:

  • Carta escrita i signada per un docent del centre educatiu, amb logotip i segell del centre, on s'indiqui la necessitat de consultar els fons de la Biblioteca

Sol·licitud del carnet en línia

A més de físicament, podeu tramitar o renovar el carnet a través del web. La Biblioteca respondrà a la vostra petició en un termini màxim de 72 hores. El carnet es lliurarà a la mateixa Biblioteca al seu titular, prèvia presentació d'un document d'identitat. *No es remetrà, en cap cas, mitjançant correu postal.