Publizitate-kartelak
Publizitate-kartela edo merkataritza-helburu nagusia da produktu edo salmenta merkatal establezimendu finkotik zabaltzeko. Horretarako, mezu labur-laburrak eta irudiak erakargarriak eta harrigarriak erabiltzen. kartel-mota da garrantzitsuena eta nabarmenena da onena, irudia zenbat nahi den helburua lortuko da.
Ia hasiera-hasieratik, kartela egotea bitarteko bat bihurtzen da. erraz eskura daiteke, izan ere, mezua zuzenean transmititzen da. Dago kalean, beste elementu bat da hiri-altzariak, isla diren interesak eta gustuak eta garai jakin bateko gizarte bat. Bai establezimendu ospetsuenek zuzenduak denda txikietan gisa sustatzeko produktu eta kartel horien behin betiko merkataritza burdingintzak kartelak eta publizitate-erakargarri bihurtu eta bai dekorazio-objektuak bezala.
Merkataritza-kartelak osatzen dute liburutegiko bilduma, hasiera-hasieratik, eta, izan ere, zaharrenak eta txokolate-ezagutu ondoren, Matías lópez, 1871 aldera inprimakia.
Merkataritza-egilearen izena agertzen da, askotan ez kartelak marrazkilaria debeku zehatza dela-eta, edo, bestela, etxeko anunciadora eskasa zuen ospea publizitatearen xix. mendearen erdialdera arte. Hala ere, artista-adibideak daude garrantzitsuak, Rafael de Penagos, Gustavo Bacarisas, Jules Cheret Ramón Etxeak, Gaspar Camps, etab., batzuk azaltzen duten merkataritza-kartelak.
Produktu-mota daude publizitate-kartelak establezimendu-motaren arabera sailka ditzakegu zabaldu ahal izateko. eta sustatzen duten produktuak. Oro har, bildumaren barnean publizitate-kartelak kartelak aurki ditzakegu elikagaiak eta edariak, kartelak eta moda eta kartelak opariak, tabakoa, perfumeria eta beste batzuk.